huubengertrud.reismee.nl

Bangkok

Hoi allemaal

We hebben een goede vlucht naar Bangkok gehad! Zaterdagochtend waren we om 10.15(locale tijd, in NL 6u vroeger ) in Bangkok. Over het feit dat we geen visum hebben en ook niet aan kunnen tonen dat we binnen vier weken Thailand verlaten, deden ze gelukkig niet moeilijk. Onze fietsdozen kwamen redelijk aan. Huub z'n fiets werd wel ondersteboven aan ons afgeleverd, maar gelukkig had Huub de fietsen goed vastgemaakt in de doos. We trokken weer veel bekijks voor de ingang van het vliegveld waar we onze fietsen in elkaar gezet hebben :) ze moesten allemaal weten waar we naartoe gingen op de fiets en toen ze hoorden dat we naar Vietvam gingen, keken ze vol verbazing! De fietsdozen hebben we weer achtergelaten op het vliegveld. Onze 'warme' kleding hadden we ondertussen veruild voor een korte broek, t-shirt en sandalen. Nog even op de foto en daar gingen we richting Bangkok. Eerst weer even onwenning met die tassen aan je fiets. We wisten de weg nog, dezelfde geuren en de warmte die heerlijk aanvoelde, het was een beetje thuiskomen! We hadden besloten om een hotel aan de rand van Bangkok te zoeken zodat we niet weer in die chaos en drukte van Bangkok moesten fietsen. We zitten een prima hotel. Vandaag zijn we met de sky-train naar Bangkok centrum gegaan. Leuk om Bangkok zo goed te kunnen zien vanuit de hoogte. We hebben China-town en het Grand Palace bezocht. En verder hebben we veel gezien en genoten van het chaotische leven in Bangkok. Na twee dagen hebben we weer genoeg van de drukke stad en hebben we zin om morgen te gaan fietsen!

Liefs Huub en Gertrud

Hans

Haha grappig dat thuiskomen in Bangkok, heel verstandig ook de drukte te vermijden en het via de trein te doen!
Chinatown is te gek he !
Goed te zien dat jullie veilig aangekomen zijn!
Enjoy

Ma Nelie

Gelukkig zijn jullie goed aangekomen.
Wat moet ik mezelf voorstellen bij een sky- train?

Liefs,

Pa en ma