huubengertrud.reismee.nl

Onze reis is begonnen!

Hoi allemaal

Onze reis is begonnen! Vanmorgen zijn we met onze fietsen naar het station in Goes gegaan. We hebben het steekkarretje van de overbuurman geleend en daarmee hebben we Huub z'n fiets naar het station vervoerd. Voor de fiets van Gertrud was geen plaats meer op het steekkarretje dus die hebben we maar op het dak van pa's auto gelegd :) Karen en Gertrud hangend uit het autoraam om de fietsdoos vast te houden. Onze fietstassen achter in de auto. Het was weer een hele happening om bij de trein, en in de trein te komen. De trein had vertraging en hij reed maar tot Roosendaal. Dus twijfelen, nemen we de trein van half 12 tot Roosendaal of toch die van 12 uur die ws wel naar Amsterdam zou gaan? Geen tijd om te twijfelen want Huub zat al in de trein van half 12! Snel onze fietsen en tassen erin en een vluchtige kus! Daar gingen we! In de trein hebben we besloten om in Bergen op Zoom uit te stappen en de volgende trein te nemen. Deze reed wel in 1 x naar Amsterdam. We waren ruim op tijd op schiphol. Nu wachten tot we kunnen boarden!

Jullie horen snel weer iets als we in Bangkok zijn!

Liefs Huub en Gertrud

marieke

haha jullie reis begint al spannend te worden tussen Goes en Bergen op Zoom, ben benieuwd wat jullie allemaal gaan mee maken ;)

Joke Noordsij

Ha Huub, leuk jullie avonturen te kunnen volgen. Veel plezier samen!